Sitemap    



Callcenter diensten

Multichannel Callcenter Diensten

Meertalige support voor online Selfservice, Service, Sales en Social. 


Vanuit onze callcenters leveren we meertalige ondersteuning. Via online selfservice, telefoon, e-mail, chat, videobellen, WhatsApp en social media.
 
Uw klantcontact wordt verzorgd door ervaren medewerkers in native talen.
Standaard in het Nederlands, Vlaams, Frans, Duits en Engels. Overige talen zoals Spaans, Italiaans, Bulgaars, Pools of Russisch zijn beschikbaar.
 
Met online selfservice, helpdesk en contactcenter software optimaliseren we het klantcontact proces. Via dashboards en rapportages heeft u volledig inzicht in de uitvoering en voortgang.
 

Vraag vrijblijvend advies of een offerte aan via het contactformulier.

 

 

Kennisbank, online selfservice, helpdesk software

 
Onze aanpak start met de analyse van de customer journey van uw prospects en klanten. We bouwen een kennisbank op om vragen over sales en service via online selfservice en via overige klantcontact kanalen te beantwoorden. 
 
 

 

Klantenservice uitbesteden


Informatievragen, navragen, klachten, factuurvragen worden professioneel beantwoordt. Via alle contact kanalen. We werken op uw klantenservice systemen zodat uw klantgegevens bijgewerkt zijn.
 
Meer over klantenservice
 

 

Helpdesk uitbesteden

 
Vragen en problemen bij installatie of bij storingen worden volgens uw instructies beantwoordt en opgelost. Via een centrale database en/of via  uw helpdesk systemen. 2e lijn vragen worden doorgezet of er worden terugbel afspraken of bezoekafspraken ingepland.
 
 

 

Chat en cobrowsing

Is de gemiddelde conversie op uw website of webshop laag? Klanten verwachten support. Met live chat en cobrowsing helpen wij uw bezoekers met vragen en aankopen.
 
 
 

 

Webcare en monitoring

 
We monitoren conversaties op FaceBook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest en miljoenen online kanalen als review sites en fora. Daarnaast beantwoorden we vragen, klachten en genereren we leads.
 
Meer over webcare en online monitoring


 

Pre-Sales

 
U kunt ons inschakelen voor marktonderzoek, de opbouw van een prospect database en kwalificatie van prospects. Het resultaat is een verrijkte database met gekwalificeerde prospects.
 


 

Sales. Inbound en Outbound

 
We verzorgen uw inbound- en outbound sales campagnes, bieden live web chat aan, ondersteunen met videobellen, beantwoorden binnenkomende e-mails en monitoren en beantwoorden klantcontact via uw social media kanalen.
 
 



Retentie en Klantbehoud

 
Elke klant heeft aandacht en waardering nodig. Met retentie marketing verhoogt u de klanttevredenheid en herhaling aankopen. Positieve recensies op social media verbeteren uw reputatie en ondersteunen klantenwerving.
  • Welkomst- en are-you-still-happy gesprekken
  • Opvolgen van afgehandelde klachten
  • Tevredenheid enquêtes
  • Win-back- gesprekken

 

Debiteurenbeheer

 
Uw klanten herinneren om openstaande facturen tijdig te betalen leidt tot een betere cashflow. Via pre-incasso calls herinneren we uw klanten vriendelijk aan de openstaande facturen.


 

Advies of meer informatie over callcenter diensten?

 
Vul het contactformulier in en wij nemen aansluitend contact met u op.
 
U kunt ons telefonisch bereiken via 0031(0)164 244 415.