Sitemap    



Callcenter diensten

Callcenter Diensten

Inbound en outbound callcenter diensten


Vanuit onze callcenters leveren wij meertalige multichannel ondersteuning voor uw contactcenter of callcenter. Via telefoon, e-mail, chat, videobellen, WhatsApp, post en social media.
 
Uw klantcontact wordt verzorgd door ervaren medewerkers in native talen. Van Nederlands, Vlaams, Frans, Duits, Engels tot en met Bulgaars of Russisch.
 
Met innovatieve contactcenter software optimaliseren we het klantcontact proces. Via live dashboards heeft u volledig inzicht in de uitvoering en voortgang.
 

Callcenter diensten waarvoor u ons in kunt schakelen:

 

Pre-Sales

 
U kunt ons inschakelen voor marktonderzoek, de opbouw van een prospect database en kwalificatie van prospects. Het resultaat is een verrijkte database met gekwalificeerde prospects.
 
Meer over Pre-Sales


 

Sales. Inbound en Outbound

 
We verzorgen uw inbound- en outbound sales campagnes, bieden live web chat aan, ondersteunen met videobellen, beantwoorden binnenkomende e-mails en monitoren en beantwoorden klantcontact via uw social media kanalen.
 
Meer over sales support
 

 

Chat en cobrowsing op uw website

Is de gemiddelde conversie op uw website of webshop laag? Klanten verwachten support. Met live chat en cobrowsing helpen wij uw bezoekers met vragen en aankopen.
 
Meer over chat en cobrowsing
 

 

Klantenservice uitbesteden


Informatievragen, navragen, klachten, factuurvragen worden professioneel beantwoordt. Via alle contact kanalen. We werken op uw klantenservice systemen zodat uw klantgegevens bijgewerkt zijn.
 
Meer over klantenservice
 

 

Helpdesk uitbesteden

 
Vragen en problemen bij installatie of bij storingen worden volgens uw instructies beantwoordt en opgelost. Via een centrale database en/of via  uw helpdesk systemen. 2e lijn vragen worden doorgezet of er worden terugbel afspraken of bezoekafspraken ingepland.
 
 

 

Webcare en monitoring

 
We monitoren conversaties op social media netwerken als FaceBook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest en miljoenen online kanalen als review sites en fora. Daarnaast beantwoorden we vragen, klachten en genereren we leads.
 
Meer over webcare en online monitoring
 


Retentie en Klantbehoud

 
Elke klant heeft aandacht en waardering nodig. Met retentie marketing verhoogt u de klanttevredenheid en herhaling aankopen. Positieve recensies op social media verbeteren uw reputatie en ondersteunen klantenwerving.
  • Welkomst- en are-you-still-happy gesprekken
  • Opvolgen van afgehandelde klachten
  • Tevredenheid enquêtes
  • Win-back- gesprekken

 

Debiteurenbeheer

 
Uw klanten herinneren om openstaande facturen tijdig te betalen leidt tot een betere cashflow. Via pre-incasso calls herinneren we uw klanten vriendelijk aan de openstaande facturen.


 

Advies of meer informatie over callcenter diensten?

 
Vul het contactformulier in en wij nemen aansluitend contact met u op.
 
U kunt ons telefonisch bereiken via 0031(0)164 244 415.