Sitemap    



Callcenter diensten

Live Chat, screensharing & cobrowsing

Help uw bezoekers meteen online

 
Live chat is een snelle en klantvriendelijke manier om vragen van prospects en klanten te beantwoorden. Onderzoek wijst uit dat klanten met wie u chat meer kans hebben tot een aanvraag of aankoop. 
 
Door chat op het juiste moment en op de juiste pagina's aan te bieden verhoogt u de resultaten van uw online marketing campagnes. Met screensharing en cobrowsing verhoogt u de effectiviteit van een chat gesprek.
 
U kunt chat reactief en pro-actief inzetten. Met een pro-actieve benadering kunt u bijvoorbeeld bezoekers die lang op uw website zitten of het winkelwagentje verlaten pro-actief benaderen.
 

Voordelen van live chat

  • Chat is laagdrempelig voor bezoekers
  • Vragen worden meteen beantwoord
  • De conversie naar aanvragen en aankopen stijgt
  • Uw bezoekers hebben meer vertrouwen in uw website
  • U bent altijd bereikbaar voor bezoekers
  • U kunt chat uitbreiden met video, screensharing en cobrowsing
 
Daarnaast verhoogt LeadBuilders uw online resultaten met visitor tracking, onsite retargeting, pop-ups en remarketing.
 

Vrijblijvend advies of meer informatie?

 
Vul het contactformulier in en wij nemen contact met u op.
 
U kunt ons telefonisch bereiken via +31(0)164 244 415