Sitemap    



Callcenter diensten

Helpdesk professioneel uitbesteden

 
Na levering verwachten klanten support. Bij installatie en storingen. Op elk gewenst moment en vaak via een beperkt aantal kanalen. 
 
We staan uw klanten te woord, analyseren het probleem of storing en helpen uw klanten direct met de oplossing.
 

Uw helpdesk opzetten


Samen met u inventariseren we alle voorkomende storingen en problemen. De meest voorkomende problemen, vragen met antwoorden en instructies worden in een  centrale database ontsloten. 

Voor 2e lijn vragen wordt een aparte werkinstructie opgesteld. Bijvoorbeeld voor het maken van terugbel afspraken of bezoekafspraken met uw specialisten of monteurs.


Uw helpdesk is 24 X 7 bereikbaar.  Via meerdere kanalen


Als een klant problemen heeft dan is het belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Ook 's-avonds en in de weekenden. Via de meest geschikte kanalen om het probleem van uw klant op te lossen. LeadBuilders verzorgt helpdesk vragen via:
  • Telefoon
  • E-mail
  • Schermdeling
  • Chat 
  • Video bellen
  • E-mail
  • Webcare
 Uw voordelen 
  • Goed getrainde helpdesk medewerkers.
  • Uitvoering in native talen. In de meeste Europese en Oost Europese talen.
  • Support in alle klantcontact kanalen.
  • Ruime bereikbaarheid. Tot 24 x 7 is mogelijk.
  • Ervaren callcenter management.
 

Vrijblijvend advies of meer informatie?

 
Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
 
U kunt ons telefonisch bereiken via +31(0)164 244 415