Sitemap    



Callcenter diensten

Kennisbank, online selfservice en helpdesk software

Verhoogt omzet, verbetert klanttevredenheid, reduceert kosten

 
Klanten oriënteren zich voor bijna 100% online. Tijdens een aankoop en na levering is uw website het eerste kanaal waar klanten naar een antwoord of naar uw contact gegevens zoeken.
 
Via een centrale kennisbank met vragen en antwoorden helpt u zowel klanten als medewerkers. De kennisbank kunt u inzetten op al uw klantcontact kanalen. Via een kennisbank voor online selfservice op uw website, chat, e-mail, telefoon en social.  
 

Tevreden klanten met online selfservice

 
Geef je klanten op elk moment van de dag support op vragen. Dit verhoogt de conversie naar aankopen, u beantwoordt de meest gestelde service vragen en u reduceert meteen kosten van uw klantenservice. 
 

Verhoog de productiviteit van medewerkers en reduceer kosten

 
Met een kennisbank hebben uw medewerkers snel toegang tot vragen en antwoorden die klanten via verschillende kanalen stellen. Vragen worden via een ticketing systeem aan agenten aangeboden en antwoorden zijn via een 1 klik te delen.
 
Support medewerkers hebben minder training nodig en worden maximaal ondersteund om het juiste antwoord te geven.  

 
Verbeter processen met inzicht in klantvragen

 
Rapportages uit de kennisbank, selfservice en helpdesk software geven inzicht in de meest gestelde vragen over sales en service. Zoekwoorden waar de kennisbank geen antwoord op geeft worden gerapporteerd om de kennisbank, documentatie, website en processen te verbeteren.  
 

Wat kunnen wij voor u betekenen?

 
We gebruiken verschillende kennisbanken, helpdesk en ticketing systemen en kennen de voor- en nadelen. Zoals van helpdesk systemen als Zendesk, Freshdesk, Helpscout en Kayako.
 
Als u een gespecialiseerde kennisbank zoekt dan is Polly een interessante oplossing. Meer informatie over deze kennisbank vindt u op de website van Polly.help.

U kunt ons inzetten voor advies, selectie, implementatie en beheer van uw helpdesk systeem. Daarnaast voor de uitbesteding van uw klantenservice en helpdesk in meerdere talen. 

 

Vraag een demo of offerte aan via het contactformulier


U kunt natuurlijk ook meteen bellen: +31(0)164 244 415