Sitemap    



Callcenter diensten

Klantenservice. Uw onderscheidend vermogen.

 
Uw klantenservice is uw onderscheiden vermogen. Klanten willen op elk moment via elk kanaal een adequate service. Snel, vakkundig en vriendelijk. Liefst met een volledig antwoord op al hun vragen. Via selfservice, de telefoon, e-mail, WhatsApp, chat en social media kanalen als Twitter en FaceBook.
 
Dit vraagt om een multichannel callcenter waar agents vanuit een centraal overzicht klanten meteen kunnen helpen. Zonder raadpleging van andere bronnen.


Uw klantenservice uitbesteden


U kunt uw klantenservice geheel of en co-sourcing uitbesteden. We ontzorgen u geheel en fungeren als een verlengstuk van uw organisatie. U geeft ons toegang tot uw klantenservice systemen of u maakt gebruik van ons multichannel contactcenter platform in de cloud.
 
We verzorgen uw klantenservice in meerdere talen. In het Nederlands, Vlaams, Frans, Engels, Duits en Pools. Overige Europese en oost Europese talen zijn beschikbaar.


Contactcenter software. Klaar voor nu en in de toekomst.

 
We gebruiken de beste contactcenter tools. Alle relevante informatie wordt in één scherm getoond. Agents krijgen een 360 graden beeld van klanten. Hierdoor stijgt de klanten tevredenheid en dalen behandeltijden en kosten. In een co-sourcing model kunnen we samen met uw agents op hetzelfde platform werken.

 

Uw voordelen 

  • Ervaren, goed getrainde callcenter medewerkers.
  • Uitvoering in het Nederlands, Vlaams, Engels, Frans, Duits, Pools.
  • Overige talen zijn mogelijk.
  • Support in alle klantcontact kanalen.
  • De beste callcenter tools.
  • Ruime bereikbaarheid. 7 dagen per week.
  • Ervaren callcenter management.

Vraag informatie of een offerte aan via het contactformulier

 
U kunt ook meteen bellen; +31(0)164 244 415