Sitemap    



Callcenter diensten

Webcare en online- en social media monitoring

 
Webcare of social care is uw online monitoring, leadgeneratie en klantenservice afdeling. We monitoren uitingen, klachten, reviews op social media kanalen, fora, blogs en websites.

Daarnaast beantwoorden we vragen die via social media en WhatsApp gesteld worden. Binnen de afgesproken servicelevels. In meerdere talen, overdag, 's-avonds en in de weekenden.
 
 

OBI4wan. Professionele webcare en monitoring software


We gebruiken de software van OBI4wan voor online monitoring, webcare en crisismonitoring.
Via het dashboard is er inzicht in alle relevante uitingen en conversaties en worden vragen en klachten behandeld.
 
Meer informatie over de mogelijkheden vindt op de website van OBI4wan
 

Gestructureerde werkwijze

 
De aanpak en werkwijze van online monitoring en webcare bestaat uit de volgende onderdelen:
 
Online monitoren
 
Waar gaan conversatie over, wat is het sentiment, wie neemt deel aan conversatie en wat is het bereik van uw campagnes en uitingen.
 
Via monitoring van commerciële zoekopdrachten en prospects worden leads gegenereerd.
 
Registreren en rapporteren 
 
Wat zijn de volumes van de berichten en conversaties. Wat zijn de bronnen en/of auteurs en binnen welke regio's en locaties vinden conversaties plaats. Op welke social media kanalen, blogs of fora bevindt uw doelgroep zich. Is dit FaceBook of Twitter?
 
Beoordelen, reageren en beantwoorden
 
Samen spreken we richtlijnen of op welke berichten er gereageerd wordt. Bij aanvang wordt vooraf toestemming gevraagd voor een reactie. 2e lijn issues worden naar uw organisatie doorgezet.
 
U heeft inzicht in openstaande vragen en antwoorden en bouwt een kennis database op. Beantwoording via WhatsApp is volledig geïntegreerd in de software.
 
  

Vrijblijvend advies, meer informatie of een demo van OBI4wan?

 
Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
 
U kunt ons telefonisch bereiken via +31(0)164 244 415