Sitemap    



Callcenter diensten

Helpdesk uitbesteden

 
Na levering verwachten klanten support. Bij installatie en storingen. Op elk gewenst moment en vaak via een beperkt aantal kanalen. 
 
We staan uw klanten te woord, analyseren het probleem of storing en helpen uw klanten direct met de oplossing.

Samen inventariseren we alle voorkomende storingen en problemen. De meest voorkomende problemen, vragen met antwoorden en instructies worden in een  centrale database ontsloten. 

Voor 2e lijn vragen wordt een aparte werkinstructie opgesteld. Bijvoorbeeld voor het maken van terugbel afspraken of bezoekafspraken met uw specialisten of monteurs.


Uw helpdesk maximaal bereikbaar.  Via meerdere kanalen


Als een klant problemen heeft dan is het belangrijk om bereikbaar te zijn. Ook 's-avonds en in de weekenden. Via de meest geschikte kanalen om het probleem van uw klant op te lossen. LeadBuilders verzorgt helpdesk vragen via:
  • Telefoon
  • E-mail
  • Schermdeling
  • Chat 
  • Video bellen
  • E-mail
  • Webcare
 Uw voordelen 
  • Getrainde helpdesk medewerkers met de mogelijkheid van een dedicated team.
  • Uitvoering in meerdere talen.
  • Multichannel support in meerdere kanalen.
  • Lage kosten door een nearshoring en/of offshoring uitvoering.
 

Vrijblijvend advies, meer informatie of een offerte aanvragen?

 
Vul een contactformulier in. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
 
Of bel ons: +31(0)164 244 415