Sitemap    



Callcenter diensten

Online selfservice

 
Klanten oriënteren zich 100% online. Tijdens een aankoop en na levering is uw website het eerste kanaal waar klanten naar een antwoord op vragen zoeken.
 
Via een centrale kennisbank helpt u zowel klanten als medewerkers. De kennisbank kunt u inzetten op al uw klantcontact kanalen. Voor online selfservice op uw website, chat, e-mail, telefoon en social media.
 
Geef je klanten op elk moment van de dag support op vragen. Dit verhoogt de conversie naar aankopen, u beantwoordt service vragen en u reduceert meteen kosten van uw klantenservice. 
 

Hogere productiviteit van medewerkers

 
Met een kennisbank hebben uw medewerkers snel toegang tot vragen en antwoorden die klanten via verschillende kanalen stellen. Vragen en antwoorden worden via een centraal systeem aan uw medewerkers aangeboden.
 
Support medewerkers hebben minder training nodig en worden maximaal ondersteund om meteen het juiste antwoord te geven.  

 
Verbeter processen met inzicht in klantvragen

 
Rapportages uit de kennisbank, selfservice en helpdesk software geven inzicht in de meest gestelde vragen en problemen. Zoekwoorden waar de kennisbank geen antwoord op geeft worden gerapporteerd. Hiermee verbetert u constant de kennisbank en online selfservice.  

 

Wat kunnen wij voor u betekenen?

 
We gebruiken verschillende kennisbanken, helpdesk en ticketing systemen en kennen de voor- en nadelen. We hebben ervaring met systemen als Trengo, Zendesk, Freshdesk en Polly.

U kunt ons inzetten voor advies, selectie, implementatie en beheer van uw helpdesk systeem. Daarnaast voor de uitbesteding van uw klantenservice en helpdesk in meerdere talen. 

 

Vraag informatie of offerte aan via het contactformulier


Of bel: +31(0)164 244 415