Sitemap    



Callcenter diensten

Klantenservice uitbesteden

 
Uw klantenservice is uw onderscheidend vermogen. Klanten willen op elk moment een adequate service, vakkundig en vriendelijk. Via verschillende kanalen zoals online selfservice, de telefoon, e-mail, chat, WhatsApp en social media.
 
Dit vraagt om een multichannel uitvoering waar medewerkers vanuit een centraal overzicht klanten meteen kunnen helpen en zicht hebben op de volledige klantcontact historie.

U kunt uw klantenservice geheel outsourcen of in een co-sourcing model uitbesteden. We fungeren als een verlengstuk van uw organisatie. U geeft ons toegang tot uw klantenservice systemen of u maakt gebruik van ons multichannel contactcenter platform.
 

Uw voordelen 

  • Lagere kosten door onze nearshoring en offshoring uitvoering
  • Werving en inzet van een team van vaste medewerkers
  • Meertalige medewerkers in het Nederlands, Duits, Engels en Frans
  • Andere Europese talen mogelijk in een dedicated uitvoering
  • Multichannel support in alle klantcontact kanalen

Multichannel software. 

 
We gebruiken multichannel contactcenter software. U kunt elk gewenst klantcontact kanaal inzetten. Alle relevante informatie van klanten wordt in één scherm getoond. Medewerkers hebben een compleet beeld van uw klanten.
 
Hierdoor stijgt de klanttevredenheid en dalen uw kosten. In een 1e en 2e lijn constructie is het mogelijk om met uw medewerkers op hetzelfde platform te werken. 

 

Meer informatie of een offerte aanvragen? 

 
Bel 0031 (0) 164 244 415, stuur een e-mail of mail uw vraag via het contactformulier.